O jídle denně rozhodujete snad dvě stě krát, někdy vědomě, někdy podvědomě. To, kolik toho sníte, ale především to, co sníte, má konečný vliv na to, jak vypadáte. Proto je dobré udělat pořádný úklid v kuchyni a ve svých stravovacích návycích. Mnoho potravin byste měli uložit do úrovní očí, tak, abyste na ně vždy viděli. Je totiž prokázáno, že potraviny, které máte na očích, jíte častěji a více. Proto by tam mělo být jen takové jídlo, které je vašemu zdraví prospěšné. Některé potraviny by naopak do vaší lednice měly dostat zákaz vstupu, neboť jsou pravou hrozbou pro vaše hubnutí. Cesta k vysněné postavě https://www.iiq.cz/dosahnete-vysnene-postavy-jednoduchymi-zmenami-ve-svem-zivotnim-stylu-  tak nebude tolik trnitá.

Jak tedy kuchyni uklidit a zorganizovat, abyste tam měli jen ty nejzdravější pokrmy?
banán u misky
LEDNIČKA
Co do ní

1.                  neochucený tvaroh, který je skvělým zdrojem bílkovin. Pokud budete mít bílkovin málo, budete mít také často chuť na sladké.

2.                  ovoce a zeleninu, ty jsou bohatou zásobárnou vitamínů a vlákniny.
Co vyhodit

1.                  ochucené jogurty – zde bývají ukryté nebezpečné cukry.

2.                  máslo – používejte ho co nejméně, neboť je hodně kaloricky bohaté.

3.                  tučné a tavené sýry – tučné mléčné bílkoviny by správně neměly ve vaší lednici co dělat.

4.                  kupované salátové dresinky – i když lákají různými chutěmi, ukrývají v sobě mnoho cukru a tuku, stávají se tak zbytečnou kalorickou bombou. Raději si udělejte chutnou domácí zálivku.

5.                  uzeniny – protože obsahují velké množství soli a tuků, měli byste je raději hned vyhodit. Neprospívají totiž vašemu zdraví, mohou přivodit cukrovku či infarkt.

6.                  Majonézu – tuto kalorickou pohromu lidé přidávají do mnoho pokrmů. Raději ji nahraďte bílým jogurtem či hořčicí.

7.                  Bagety a sendviče – tyto kupované polotovary obsahují snad všechny výše jmenované nešvary. Raději si sendvičovou pochoutku udělejte sami ze zeleniny a nízkotučného sýru.
mražené potraviny
MRAZÁK
Co do něj

1.                  mraženou zeleninu – ta mívá dokonce více vitamínů než čerstvá.
Co vyhodit

1.                  zmrzlina – i když je to pochoutka, je jednou z nejhorších variant, kterou můžete volit.

2.                  pizza a hranolky – protože obsahují mnoho sacharidů, doženou vás navíc ke konzumaci sladkého.

Chcete zhubnout? Ukliďte v kuchyni
Ohodnoťte příspěvek